Nowe Renault Espace wykorzystuje zaktualizowany język stylistyki marki, nadając mu bardziej współczesny styl i większy charakter. Dzięki przeprojektowanemu przodowi i tyłowi, nowym sygnaturom świetlnym i nowemu kolorowi nadwozia jego osobowość i prezencja są widoczne na pierwszy rzut oka.
Zgodnie z DNA Grand Tourera zwiększono także komfort pasażerów dzięki nowym przednim siedzeniom, nowej tapicerce i ulepszonej izolacji akustycznej.
Dostępne z pięcioma lub siedmioma siedzeniami, Nowe Renault Espace pozostaje wyjątkowo przestronne i modułowe, dzięki przesuwanej tylnej kanapie i wiodącej w swojej klasie ładowności.
Wyposażony w najnowocześniejszą technologię, model ten zyskuje największy w ofercie dach zaciemniający Solarbay (prawie 2 m²), a także innowacyjny system rozpoznawania kierowcy zapewniający spersonalizowane powitanie.
W pełni hybrydowy układ napędowy E-Tech o mocy 200 KM i wielotrybowa automatyczna skrzynia biegów zapewniają stosunek wydajności do wydajności na poziomie najlepszych: zużycie paliwa WLTP na poziomie 4,8 litra/100 km i emisja CO2: 108 g² na km*, zapewniając zasięg do 1100 kilometrów bez ładowania.
Wyjątkowe prowadzenie i bezpieczeństwo na drodze dzięki systemowi 4Control Advanced zapewniającemu wiodącą w swojej klasie zwinność i 32 wspomaganiom prowadzenia.
*w oczekiwaniu na homologację
Budowa samochodów do życia, voitures à vivre, przebiega w DNA marki Renault. W segmencie D te motoryzacyjne geny przybrały obecnie kształt dwóch uzupełniających się modeli, z których każdy jest skierowany do innej bazy klientów. Dzięki eleganckiemu wyglądowi i układom napędowym, w tym E-Tech 4x4 300 KM, Renault Rafale SUV coupé jest preferowanym wyborem klientów poszukujących przyjemności i emocji z jazdy. Renault Espace to bardziej modułowy pojazd z maksymalnie siedmioma miejscami siedzącymi. Dzięki dużemu bagażnikowi i większej modułowości jest bardziej nastawiony na jazdę rodzinną.
Renault Espace było pionierem na swoim rynku. Wprowadzony na rynek w 1984 roku, zawsze był wyjątkowy. Pięć pokoleń następowało po sobie, a każde z nich udoskonalało i aktualizowało model, który stał się kultowy. Dostępny z pięcioma lub siedmioma siedzeniami, ten grand tourer zaprasza wszystkich pasażerów do cieszenia się wyjątkowymi wrażeniami z jazdy.
Nowe Renault Espace to samochód rodzinny o współczesnym charakterze, który przeszedł gruntowną zmianę stylizacji zarówno wewnątrz, jak i na zewnątrz, wraz z nowymi, zaawansowanymi technologicznie funkcjami. Zachowując swoje podstawowe atuty i DNA – widoczne w przestrzeni wewnętrznej i modułowej konstrukcji – zyskuje znaczące ulepszenia zarówno pod względem technologii, jak i komfortu.
Wnętrze zyskuje największy w ofercie dach z przyciemniającego szkła Solarbay (prawie 2 m²) wraz z innowacyjnym systemem rozpoznawania kierowcy. Pasażerowie mogą cieszyć się nowymi, bardziej ergonomicznymi przednimi fotelami, z nową tapicerką i ulepszonym wygłuszeniem.
Pod maską znajduje się w pełni hybrydowy układ napędowy E-Tech o mocy 200 KM, który wyróżnia się wyjątkowym stosunkiem wydajności do wydajności. Przy standardowym zużyciu paliwa wynoszącym 4,8 l/100 km i emisji CO2 wynoszącej 108 gramów² na km, ma zasięg do 1100 kilometrów bez ładowania. Ten układ napędowy jest już zgodny z przyszłą normą Euro 6 Bis.
Aby zapewnić bezpieczniejszą i bardziej zwinną jazdę, Espace nadal jest wyposażony w technologię kierowania wszystkimi czterema kołami 4Control Advanced wraz z 32 systemami wspomagającymi prowadzenie nowej generacji.
Produkowane w fabryce w Palencii w Hiszpanii, Nowe Renault Espace będzie dostępne w trzech poziomach wyposażenia: Techno, Esprit Alpine i Iconic. Będzie dostępny w kilku krajach Europy jeszcze przed latem.
„Nowe Renault Espace, obok Renault Rafale, ucieleśnia nasze wejście w wyższe segmenty dzięki ofercie pojazdów hybrydowych uznawanych za wysoce wydajne. Przyjmując nowy język projektowania Renault, nasz 5- lub 7-miejscowy rodzinny SUV harmonizuje teraz z resztą gamy, zachowując jednocześnie swoje DNA podróżnika na długich dystansach dzięki w pełni hybrydowemu układowi napędowemu E-Tech o mocy 200 KM”.
Bruno Vanel, wiceprezes ds. produktów marki Renault
Zmiany są widoczne na pierwszy rzut oka, zarówno z przodu, jak i z tyłu. W Nowym Espace ponad jedna trzecia elementów nadwozia, w tym cały przód, maska, tylna klapa i tylne światła, jest nowa.
„Agresywny design i charakter Nowego Renault Espace jeszcze bardziej podkreślają jego pozycję premium. Nowe elementy stylistyczne nadwozia, takie jak osłona chłodnicy oraz przednie i tylne światła, nawiązują do elegancji kabiny i jej najnowocześniejszych funkcji. Oprócz nowego lakieru w kolorze szarego błękitu bałtyckiego, zyskuje on także największy szklany dach „Solarbay” w ofercie Renault oraz ekskluzywne wnętrze w kolorze jasnopiaskowym. Zaproszenie dla wszystkich pasażerów do cieszenia się wyjątkowymi wrażeniami z jazdy”.
Agneta Dahlgren, dyrektor projektu Renault Design
Wpływ tego współczesnego wyglądu wynika z wizualnych kontrastów w projekcie. Strukturalne elementy techniczne, takie jak osłona chłodnicy i przedni zderzak, tworzą harmonijną całość z krzywiznami i miękkimi liniami błotników i drzwi. Ogólny efekt jest elegancki i dynamiczny, co zapewnia idealną równowagę.
Nowe, czarne, błyszczące listwy są zintegrowane z zabezpieczeniem drzwi. Ich główną rolą jest ochrona tylnego skrzydła przed rozpryskami żwiru. Nadają Nowemu Renault Espace bardziej sportowy wygląd, wizualnie wzmacniając profil.
Tylna część nadwozia jest elegancka i charakterystyczna, z logo zintegrowanym z tylną klapą i opływowymi światłami. Poziome ściągacze na tylnych błotnikach rozciągają się od pokrywy bagażnika do świateł, zapewniając eleganckie wykończenie.
Oprócz nowego koloru nadwozia w kolorze Baltic Blue Grey, inne elementy również zyskują specyficzne odcienie. Na przykład osłona chłodnicy jest stylizowana na Metal Grey z wykończeniem Techno i Ice Black (błyszcząca metaliczna czerń) w Esprit Alpine i Iconic. Nadkola i dolne osłony nadwozia są pomalowane na wysoki połysk w kolorze czarnym.
Inne dostępne kolory nadwozia to Midnight Blue, Pearl White i Starry Black. Wykończenie Esprit Alpine jest również dostępne jako opcja w kolorze satynowego szarego łupku.
Podkreślona przez nowe półdiamentowe światła do jazdy dziennej (DRL) w zderzaku, tożsamość świetlna Nowego Renault Espace jest wyjątkowa zarówno w dzień, jak i w nocy.
Nowe, trapezowe, stożkowe reflektory nadają samochodowi animowany wygląd. Adaptacyjna technologia wizyjna LED jest standardem, natomiast matrycowa technologia wizyjna LED jest opcjonalna. Ta ostatnia funkcja, włączana automatycznie, poprawia komfort wizualny kierowcy, nie wpływając przy tym na kierowców innych pojazdów na drodze.
Podobnie jak w Renault Rafale, wystrój wnętrza tylnych świateł inspirowany jest łamigłówkami tangram (siedem geometrycznych kształtów). Gdy światła są włączone, przeważnie są czerwone, po wyłączeniu przypominają unoszące się w powietrzu szare kostki lodu.
Dach ze szkła matowego Solarbay jest już dostępny w Espace. Zgodnie z wyjątkowymi wrażeniami, jakie zapewnia wnętrze Espace, ma ono ten sam wyjątkowy rozmiar, co poprzedni panoramiczny dach. Bez belek poprzecznych jest to największy dach w gamie Renault: 1,70 m długości i 1,13 m szerokości (całkowita powierzchnia prawie 2 m²)
Dziewięć segmentów dachu Solarbay zmienia się na żądanie z przezroczystego na nieprzezroczysty. Dach zapewnia natychmiastową ochronę przed słońcem bez rolety, zachowując przy tym komfortową przestrzeń nad głową pasażerów w drugim rzędzie wynoszącą 919 mm.
Funkcje okna dachowego można sterować za pomocą przełącznika na suficie lub za pomocą poleceń głosowych za pomocą Asystenta Google. Kierowca i pasażerowie mogą wybierać pomiędzy czterema pozycjami okna dachowego: całkowicie przezroczystym, całkowicie nieprzezroczystym, przezroczystym przodem i nieprzezroczystym tyłem lub odwrotnie.
Oferując wyższy poziom izolacji termicznej niż poprzedni przeszklony dach, Solarbay minimalizuje efekt „szklarni” i „lodówki” podczas upałów i mrozów dzięki technologii wielowarstwowego szkła. Kiedy kierowca wyłączy zapłon i opuści samochód, szyby automatycznie przyciemniają się. Po uruchomieniu okno dachowe powraca do ostatniego ustawienia.
Nowy Espace to pierwszy pojazd w gamie Renault wyposażony w funkcję rozpoznawania kierowcy. Kamera umieszczona w lewym słupku A rozpoznaje kierowcę i w razie potrzeby aktywuje profil użytkownika. Profil użytkownika obejmuje następujące spersonalizowane ustawienia: ulubione stacje radiowe i medialne, ustawienia pozycji za kierownicą (sterowanie zasilaniem fotela kierowcy i lusterek bocznych) oraz aplikacje Google za pośrednictwem systemu linków OpenR.
Rozpoznawanie kierowcy jest aktywne przy każdym uruchomieniu samochodu. Aby aktywować tę funkcję, kierowca musi najpierw utworzyć profil na ekranie multimediów i za pomocą wbudowanej kamery wykonać skan twarzy. Dane nie są przesyłane na serwer, ale przechowywane w samochodzie.
Kabina oferuje lepszą jakość wnętrza we wszystkich wersjach, z ulepszoną izolacją akustyczną dzięki laminowanemu szkleniu i wydajniejszym uszczelkom drzwi. Sterowany głosem za pomocą Asystenta Google szklany dach Solarbay jest niezwykle łatwy w obsłudze. Jeśli chodzi o komfort cieplny, klimatyzacja reaguje szybciej dzięki wydajniejszemu czujnikowi temperatury.
Oprócz atrakcyjności wizualnej nowej tapicerki (w tym materiału pochodzącego w 98% z recyklinguegejski " Tkanina w tapicerce Techno), jakość wykończenia jest widoczna na pierwszy rzut oka, atrakcyjny układ kabiny i szeroka gama wyposażenia. Deska rozdzielcza zachowała elegancki, wielopoziomowy wygląd, z jednym poziomem wykończonym tkaniną w Techno, Alcantarą w Esprit Alpine i jesionem (prawdziwym drewnem) w Iconic.
Najwyższej klasy wykończenie Iconic jest teraz dostępne z dwoma kolorami tapicerki z wyrafinowanej tkaniny: nowym Titanium Black lub Light Sand Grey.
Nowe przednie fotele lepiej przylegają do pasażera, zapewniając lepsze podparcie boczne i barkowe.
Inne funkcje poprawiające życie na pokładzie, takie jak podgrzewana przednia szyba, otwieranie bagażnika bez użycia rąk za pomocą czujnika pod zderzakiem i system audio Harman Kardon.
Oparty na modułowej platformie CMF-CD opracowanej dla gamy premium Renault, zapewnia dużą przestrzeń na pokładzie przy długości zewnętrznej 4,74 m i długości wewnętrznej do trzeciego rzędu 2,78 m.
Kanapa w drugim rzędzie wysuwa się o ponad 22 cm i posiada cztery kąty pochylenia: 25°/27°/29° i 31°. Pasażerowie z tyłu zyskują przestrzeń na kolana aż do 321 mm i pozycję siedzącą wygodną podczas długich podróży.
Kanapa trzeciego rzędu (w wersji 7-miejscowej) zawiera dwa dodatkowe siedzenia, które można indywidualnie złożyć w podłogę bagażnika. Przestrzeń na kolana w tym rzędzie wynosi 128 mm. Pasażerowie mogą łatwo wsiadać i wysiadać dzięki funkcji Easy Access, która przesuwa drugi rząd do przodu o 260 mm i odchyla oparcie. Każdy pasażer ma zapięty pas bezpieczeństwa z napinaczem, górne oświetlenie z dotykowym włącznikiem i złącze ładowania USB-C.
Dostęp do ogromnego bagażnika Renault Espace jest łatwy dzięki elektrycznie sterowanej klapie tylnej montowanej w standardzie. W konfiguracji 5-miejscowej pojemność bagażnika wynosi od 692 litrów do 2224 litrów, w zależności od konfiguracji siedzeń.
W wersji 7-miejscowej pojemność bagażnika wynosi od 520 litrów do 2054 litrów (212 litrów przy zamontowanej trzeciej kanapie).
Wersja Iconic obejmuje przednie fotele z elektryczną regulacją (długość, wysokość i nachylenie oparcia) oraz ogrzewaniem (w tym kierownica). Fotel kierowcy posiada także funkcję masażu odcinka lędźwiowego.
Z zewnątrz Renault Espace Esprit Alpine ma czarne relingi dachowe, czarne obramowania okien i nowe 20-calowe koła „Altitude” o wyglądzie inspirowanym płatkami śniegu.
Wewnątrz siedzenia obite są tkaniną z włókna węglowego Twill z niebieskimi szwami u góry i wyszytą strzałką A na oparciu. W kabinie zastosowano szereg elementów związanych ze sportami motorowymi, takich jak Alcantara na górze siedzeń, u dołu kierownicy, na desce rozdzielczej i panelach drzwi, progach drzwi z wytłoczonym logo Alpine i aluminiowych sportowych pedałach.
W przypadku podwozia wersje wyposażenia Esprit Alpine i Iconic są standardowo wyposażone w 4Control Advanced (patrz strona 8).
24-calowy podwójny ekran OpenR można połączyć z opcjonalnym wyświetlaczem przeziernym o przekątnej 9,3 cala, uzyskując łączną powierzchnię wyświetlania prawie 1000 cm², co odpowiada prawie trzem tabletom dotykowym. Podobnie jak Rafale, Nowe Renault Espace zyskuje powitalną melodię opracowaną we współpracy z Jean-Michelem Jarre oraz nową grafikę systemu multimedialnego.
Ładowarka indukcyjna, dwa porty USB-C i gniazdo 12V uzupełniają wyposażenie z przodu. Nie zapomniano o pasażerach z tyłu, ponieważ mają oni dostęp do dwóch portów USB-C. Ponadto w bagażniku znajduje się gniazdo 12 V.
System multimedialny OpenR link z wbudowanym Google oferuje najlepsze usługi i aplikacje Google, w tym nawigację w Mapach Google, sterowanie głosowe Asystentem Google i Google Play z ponad 50 aplikacjami, w tym Nextory z wiadomościami (Francja, Niemcy, Hiszpania, Szwecja, Dania, Finlandia, Holandia, Norwegia, Szwajcaria, Austria), Canal+ dla treści wideo (Francja, Polska, Szwajcaria), Podium dla muzyki i podcastów oraz AS z najnowszymi wiadomościami sportowymi (Hiszpania).
Renault udostępnia także regularnie nowe, ekskluzywne funkcje, takie jak Google send to car, umożliwiające wcześniejsze zaplanowanie podróży i przesłanie zaplanowanej trasy do samochodu z telefonu. W Nowym Espace wprowadzono jedną aplikację opracowaną specjalnie przez Renault:
Zrób sobie przerwę! : Kamera zintegrowana w lewym słupku (słupku A) wykrywa, czy kierowca zamyka oczy, często mruga lub ziewa. W razie potrzeby system wysyła ostrzeżenie, zachęcając kierowcę do zatrzymania się i zrobienia sobie przerwy. (aplikacja dostępna tylko z systemem rozpoznawania twarzy)
Dla większej wygody Nowe Renault Espace jest także wyposażone w zaawansowaną łączność Wi-Fi i Bluetooth, ułatwiającą korzystanie z bezprzewodowych funkcji Apple Carplay i Android Auto.
Komora silnika zyskała lepszą izolację akustyczną dzięki skuteczniejszej izolacji akustycznej i nowym mocowaniom silnika.
Nowe opony całoroczne o większej wszechstronności w zastosowaniu są teraz dostępne w rozmiarze 20 cali w wersjach wyposażenia Esprit Alpine i Iconic (Michelin Cross Climate 2 w rozmiarze 235/40 R20).
Nowy Espace jest wyposażony w w pełni hybrydowy układ napędowy E-Tech o mocy 200 KM połączony z inteligentną, bezsprzęgłową, automatyczną skrzynią biegów z wieloma trybami.
Wyposażona w nowe oprogramowanie skrzynia biegów reaguje szybciej, zapewniając płynniejszą zmianę biegów i brak szarpnięć podczas zwalniania lub przyspieszania.
W pełni hybrydowy układ napędowy E-Tech o mocy 200 KM składa się z 3-cylindrowego, turbodoładowanego silnika benzynowego o pojemności 1,2 litra, rozwijającego 130 KM (96 kW) i momentu obrotowego 205 Nm oraz dwóch silników elektrycznych.
Główny silnik elektryczny ma moc 50 kW (70 KM i 205 Nm momentu obrotowego) i zasilany jest akumulatorem litowo-jonowym o pojemności 2 kWh/400 V. Ten silnik jest przeznaczony do jazdy elektrycznej.
wtórny silnik elektryczny lub wysokonapięciowy rozrusznik HSG (25 KM przy 50 Nm momentu obrotowego), który uruchamia silnik spalinowy i zarządza zmianą biegów.
W pełni hybrydowy układ napędowy E-Tech o mocy 200 KM, już zgodny z przyszłą normą emisji Euro 6 Bis, charakteryzuje się standardowym zużyciem paliwa na poziomie 4,8 l/100 km (108 g CO2² za km, w oczekiwaniu na homologację), zapewniający zasięg do 1100 kilometrów na pełnym zbiorniku, bez ładowania.
Inteligentna automatyczna skrzynia biegów automatycznie wybiera tryb pracy w pełni hybrydowego układu napędowego E-Tech spośród następujących:
całkowicie elektryczny (tylko silnik elektryczny napędza koła);
dynamiczna hybryda (silnik spalinowy i elektryczny wspólnie napędzają koła);
e-drive (silnik elektryczny napędza koła, silnik spalinowy ładuje akumulator)
spalanie (silnik benzynowy napędza koła i/lub ładuje akumulator)
odzysk energii (koła napędzają silnik elektryczny ładujący akumulator)
Dzięki szybkiej zmianie biegów i inteligentnemu zarządzaniu automatyczna skrzynia biegów zapewnia przekonujący start (0-100 km/h w 8,8 sekundy) i doskonałe przyspieszenie (80-120 km/h w 6 sekund). Zmiana biegów jest zoptymalizowana tak, aby zapewnić wysoki poziom wydajności bez kompromisów w zakresie komfortu.
Podczas pokonywania zakrętów lub zmiany kierunku czterokołowy układ kierowniczy 4Control Advanced skręca tylne koła bardzo nieznacznie w tym samym kierunku co przednie koła (do 1 stopnia). Przy niskich prędkościach tylne koła są skręcone w przeciwnym kierunku nawet o 5 stopni, co zapewnia niezrównaną zwinność, szczególnie w miastach.
Przy tak zwiększonym kącie promień skrętu między krawężnikami z 4Control Advanced wynosi zaledwie 10,4 m w porównaniu z 11,6 m bez niego (kierowanie na dwa koła).
Dostępna z ekranu multimedialnego funkcja Multi-Sense pozwala użytkownikowi wybrać osobiste preferencje związane z jazdą (wysiłek kierowania, reakcję silnika, zwinność podwozia), a także kolor oświetlenia wnętrza i wyświetlacza deski rozdzielczej, w oparciu o cztery tryby: Eco, Sport, Comfort i MySense.
Dzięki łączności w chmurze OpenR Link kierowcy mogą być na bieżąco bez konieczności odwiedzania warsztatu lub dealera. Dzięki technologii FOTA (oprogramowanie sprzętowe drogą radiową) system otrzymuje automatyczne aktualizacje, a konserwacja staje się przewidywalna.
Podobnie jak w przypadku innych modeli gamy Renault, kierowcy klientów Espace mają dostęp do połączonej usługi serwisowej. Nie musisz się martwić o kolejny serwis ani o to, czy nadszedł czas na wymianę klocków hamulcowych.
Konserwacja pojazdu: klienci mogą przygotowywać czynności konserwacyjne, korzystając z harmonogramu planowanych konserwacji i dziennika konserwacji. Dzięki aplikacji My Renault* mogą z łatwością zarezerwować wizytę w najdogodniejszym dla siebie terminie.
Spersonalizowane powiadomienia: jeśli z jakiegokolwiek powodu pojazd wymaga szczególnej uwagi, klienci otrzymują powiadomienie e-mailem, SMS-em i aplikacją My Renault*, umożliwiające im skontaktowanie się z działem wsparcia lub zapoznanie się z instrukcjami obsługi. Mogą także przeprowadzić przegląd pojazdu w czasie rzeczywistym w aplikacji My Renault.
Przewidywanie zużycia części: Renault wprowadziło funkcje przewidywania zużycia części, informując klientów o stanie ich hamulców lub akumulatora i, w razie potrzeby, sugerując wymianę.
*Funkcje My Renault będą dostępne w trzech krajach (Francja, Włochy i Holandia) od 18 lutego 2025 r. przed stopniowym wprowadzeniem usługi w innych krajach.
Europejska norma GSR2 (ogólne rozporządzenie dotyczące bezpieczeństwa) wymaga, aby niektóre systemy wspomagające prowadzenie pojazdu (ADAS) były domyślnie aktywowane przy każdym uruchomieniu samochodu.
Przycisk po lewej stronie kierownicy – My Safety Switch – umożliwia kierowcom aktywację preferowanych ustawień dla pięciu systemów ADAS jednocześnie. Korzystając z niestandardowych ustawień dostępnych na ekranie multimediów, kierowca może zdecydować, czy włączyć funkcję, na jakim poziomie, włączyć alerty dźwiękowe itp.
Dzięki aktywnemu asystentowi kierowcy Nowe Renault Espace skanuje drogę przed pojazdem. Funkcja ta łączy adaptacyjny tempomat z asystentem pasa ruchu i danymi geolokalizacyjnymi z określonych map.
Zintegrowana z Active Driver Assist funkcja rozpoznawania znaków drogowych z OSP (ostrzeżenie o przekroczeniu prędkości) może być również używana samodzielnie lub w połączeniu z ogranicznikiem prędkości, tempomatem i realistycznym wyświetlaniem scen na zestawie prędkościomierza.
Wynik Bezpieczeństwa analizuje dane dotyczące prędkości, utrzymywania pasa ruchu i utrzymywania odległości na drodze. Na koniec każdej podróży wyświetla wynik od 0 do 100 wraz ze spersonalizowanymi wskazówkami dotyczącymi bezpiecznej poprawy stylu jazdy.
Safety Coach wykorzystuje dane z czujników pojazdu do oceny ryzyka, na jakie narażony jest kierowca w czasie rzeczywistym, w oparciu przede wszystkim o prędkość, utrzymywany dystans, utrzymywanie pasa ruchu i jego zmianę. Zdobywca nagrody za innowację w zakresie bezpieczeństwa drogowego 2024, Safety Coach koncentruje się na pierwotnych przyczynach wypadków drogowych, takich jak nadmierna lub niewłaściwa prędkość lub rozproszenie uwagi kierowcy.
Dla bezpieczeństwa: aktywny system hamowania awaryjnego (AEBS) i tylny AEB z funkcją łączenia systemów / ostrzeganie o martwym polu widzenia (BSW) / asystent utrzymania pasa ruchu (LKA) / ostrzeganie o opuszczeniu pasa ruchu (LDW) / ostrzeganie o opuszczeniu pasa ruchu (LDW) / rozpoznawanie znaków drogowych z ostrzeganiem o przekroczeniu prędkości / wykrywanie przodu i tyłu z asystentem awaryjnego utrzymywania pasa ruchu / ostrzeganie kierowcy (DAA) / asystent stabilności przyczepy (TSA).
Dla przyjemności z jazdy: tempomat i ogranicznik prędkości / tempomat adaptacyjny (ACC) z funkcją Stop & Go / ostrzeganie o odległości (DW) / wyświetlacz przezierny o przekątnej 9,3 cala / asystent ruszania pod górę (HSA).
Do manewrów parkowania: Przednie, tylne i boczne czujniki parkowania / Kamera cofania / Kamera 3D z widocznością 360° / Parkowanie bez użycia rąk / Ostrzeganie o ruchu poprzecznym z tyłu (RCTA) / Ostrzeganie o bezpiecznym wyjściu pasażera (OSE).
Umów się na jazdę próbną Umów się na wizytę online Skontaktuj się z nami